2014 m. lapkričio 12 d., trečiadienis

SIUVINĖTA KALĖDINĖ KOJINĖ

Aš jau laukiu pirmo sniego ir po truputėlį ruošiuosi Kalėdoms. Rodos, tiek visko reikia nuveikti, o laiko lieka vis mažiau ir mažiau. Tačiau švenčių laukimas man pats nuostabiausias laikas, nes jis kupinas įvairių planų, kūrybos, rankdarbių ir smagių emocijų.

Esu rašiusi apie lietuviškame siuvinėtojų forume vykstantį žaidimą "Būk mano fėja". Visai ką tik išpildžiau dar vieną norą - išsiuvinėjau Kalėdinę kojinę. Nepaprastai gražus man pasirodė tas Kalėdų senelis, keliaujantis snieguotais miesto stogais ir dalinantis dovanas. Ilgai rinkausi, kokį paveiksliuką parinkti žmogui, kurio tiesiogiai nepažįstu, bet kai pamačiau šį dizainą, neliko jokių abejonių - tai jis :) Siuvinėjau DMC siūlais ant Yarn Tree Sonoma (28 ct, Taupe spalvos). Darbas ėjosi lengvai, sklandžiai ir greitai. Kol nepriėjo siuvimo dalis. Niekada nesu siuvusi kojinės, o dar su kailio apdaila ir pamušalu. Kad būtumėte matę, kaip sukau ratus aplinkui nesiryždama sukirpti siuvinio. Išnaršiau visą internetą ieškodama instrukcijų. Radusi, sakiau sau "viskas, rytoj tikrai padarysiu". Rytoj sakiau, kad padarysiu savaitgalį. Savaitgalį, kad kitą savaitę :) Vis dėlto vieną dieną giliai įkvėpiau ir... viskas pavyko! Dabar drąsiai galiu imtis kitų kojinių. Pavyzdžiui sau. Juk aš amžinas batsiuvys be batų :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...